deenfresitcntr

Des prestations de service qui ravissent : 
Vous êtes au centre de nos préoccupations!


Conseil en matière d'application: Compétent et gratuit 

Vous avez un projet et nous vous aidons à trouver la solution la mieux adaptée!
Vous utilisez nos produits et vous avez des questions à nous poser? 
Pour toutes vos questions, notre service clientèle compétent est à votre disposition de 8h à 16h30.  
Vous trouvez ici les coordonnées de votre interlocuteur direct. 
 Distributeurs
Nos longues années d'expérience dans le domaine du conseil d'application vous aideront à trouver la solution pour votre projet.


Garantie de 5 ans 

Nos produits répondent aux exigences de qualité les plus sévères. L'avantage pour vous : Nous vous accordons une garantie de 5 ans sur tous nos appareils.


Essai avec échantillon  

Merci de contacter à cet effet la/le conseiller/ère commercial(e) compétent(e). 
Il/elle définira et règlera avec vous les modalités de livraison de l'échantillon et vous établira le devis correspondant.

 Distributeurs​​​​​​​


Une livraison dans un délai de 24 h ? Volontiers !
... One-Piece-Flow (« pièce à pièce ») selon le système « LeanQ » 

Une entreprise à l’écoute absolue du client, avec une volonté de bien faire et une réelle capacité à être performante se reconnaît souvent dans le souci du détail, ou encore dans les cas « d’urgence » :
En cas de besoin, nous vous livrons nos codeurs rotatifs standards incrémentaux et absolus de toute la gamme, en exemplaires uniques, dans un délai de 24 heures. Comment cela est-il possible ?

Grâce à des processus simples, optimisés en continu à tous les niveaux. En commençant par la conception établissant la base grâce à un système modulaire intelligent. En passant ensuite par un traitement de la commande et des matériaux sans faille jusqu’à la production, où chaque employé est responsable, selon le principe du « One-Piece-Flow », de monter et de vérifier chaque type de codeur rotatif. Le tout dans un laps de temps très court. Nos codeurs profitent évidemment également de notre garantie fabricant unique sur le marché pendant une durée de cinq ans !

En passant commande jusqu’à 9 h 00, votre codeur rotatif sera produit et transmis au service d’expédition (UPS) dans la journée dans le cadre de notre exécution TOP24.

Délais de livraison et service
Délais de livraison et service

de Wachendorff Automation GmbH & Co. KG

Download (177 KB)

Queries

For questions please contact your Distributeur 
or call 
Tatjana Weigelt: 
Tel.: +49 6722 9965242
E-Mail: sales-wa(at)wachendorff.de

Active product life cycle management

... always up to date

Numerous advantages result for you as a user of our products from our active, far-reaching product life cycle management (PLM), which we conduct in close contact with all parties involved in the supply chain - with our suppliers, but also in direct dialogue with you, our customers!

PLM is a central component of our very comprehensive quality management system and our absolute customer orientation.

It supports us - and thus you - in our efforts to achieve zero-defect tolerance and investment security. So you can be sure that your goals are also our goals.

Below are some common goals that are both a commitment and an motivation for us:

  • To bring your products (systems/machines/...) to market faster and achieve improvements in results, i.e. reduce the time-to-market.
  • To support your products (plant, machines, ...) with better services; up to complementary business models.
  • Reduce costs in the areas of warehousing, material, production or service.
  • Recognize errors and weaknesses early on and reduce customer complaints.
  • Maintaining an up-to-date and transparent data and information status in every phase of life for market-suitable decisions, as well as communicating appropriately and on time.
  • Use the findings and high data quality for further investments and customer satisfaction.

Product changes and product discontinuations

... early and comprehensive information

We inform you in time and completely about important changes in our product portfolio.

Product changes are a sign of optimization and innovation.

In the case of a product change (PCN, Product Change Notification) or product discontinuation (PDN, Product Discontinuation Notification), we usually inform you at least twelve months before realization and end of delivery.

In any case, we offer our customers the possibility to order one last time (LTB, Last Time Buy). The goods are delivered as a one-time total delivery or in agreed delivery sizes on desired dates.

To ensure that the changeover runs smoothly, Wachendorff suggests a compatible alternative product. Sales and application advice are available as competent contact partners.

Other important parameters that we pass on with regard to the phase-out are discontinuation of sales (ENS, End Of Sale), discontinuation of production (EOP, End Of Production), last delivery (LTD, Last Time Delivery), discontinuation of service, maintenance and repair (EOSR, End Of Service and Repair).

If you have any questions, hints or wishes concerning our products and services, you can contact any of our employees! Contact person

Contact